Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Tacksam

Av Simone Nilsson - 22 oktober 2012 06:10

Precis sagt hejdå till Marcus efter en helt underbar helg, svider lika mycket varenda måndag som han kör härifrån för att jobba...
Men går och lägger sig igen med ett stort leende på läpparna när man tänker på hur underbar han är, hur bra han får mig att må och på allt han gör både för mig och Melinda.
Nu i helgen har vi varit iväg och myst på Väla, ätit gott både här och hos min familj för att sedan gå på bio och bara njuta av varandras sällskap medan Melinda myste hos mina föräldrar.
Hjälpte mig att sätta upp mobilen och en lampa ovanför hennes säng.
Ja vi har fått gjort en hel del.
Och allt detta tillsammans med mycket skatt, stöttande och kärlek :)

Blir lika rörd och glad varenda gång han är med Melinda. Matar henne, leker med henne
och pratar med henne.
Hur mycket han verkligen bryr sig om henne.
Visar bara hur omtänksam han är, att man verkligen kan lita på honom.
Jag menar en kille som trots allt går in insett förhållande med en tjej som precis blivit mamma, som kämpar med allt det nya och som har det rätt jobbigt med pappan till Lilltjejen.
Nä Marcus jag säger det igen du är helt fantastisk.
Tack för allt du gör och har gjort för oss.
Är dig för evigt tacksam, du är helt underbar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone Nilsson - 6 november 2012 18:06

Alla framgångar och succéer börjar med en dröm. Med hjälp av en tydlig strategi tar du dig från där du är nu, dit du vill. Efter en peppande pratstund med en vän till familjen slutar det med ett inlägg :) Fantisera Skaffa styrka, inspiration...

Av Simone Nilsson - 5 november 2012 16:21

Ibland kan ett trist humör kännas hopplöst att vända. Men en stor forskarundersökning visar att hela 40% av vår lycka kommer direkt från de saker vi tänker och gör - övriga procent är en kombination av levnadsvillkor och gener. Alltså, en stor del ...

Av Simone Nilsson - 5 november 2012 16:21

Ibland kan ett trist humör kännas hopplöst att vända. Men en stor forskarundersökning visar att hela 40% av vår lycka kommer direkt från de saker vi tänker och gör - övriga procent är en kombination av levnadsvillkor och gener. Alltså, en stor del ...

Av Simone Nilsson - 2 november 2012 15:50

Då blir man 21 år gammal idag Nytt år och nya möjligheter det ska firas i Malmö med god mat, bowling och trevligt sällskap :):)...

Av Simone Nilsson - 30 oktober 2012 22:48

Har varit en del tjejer som hört av sig och undrat vad det är jag gått igenom, vad det är för hemskt som hänt mig, hur jag klara av det och blev en starkare person utav det. Dem ville ha råd om hur dem skulle göra. När jag var 14 år gammal så var ...

Ovido - Quiz & Flashcards