Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Simone Nilsson - 11 oktober 2012 14:14

Var ett tag sen man skrev nu , men har haft fullt upp.
Inte lätt att vara ensamstående mamma till en dotter som ibland inte vill detsamma som mig, ha en hund som ska roas och gå ut, träffa min underbara killes familj och gå på middagar hos mina släktingar där han ska få träffa dem och sköta om sig själv och lägenheten :)
Trots att ens schema är fullt från morgon till kväll, helgerna uppbokade fram till jul så har jag aldrig varit lyckligare :)
Allting går så himla bra!

Hade aldrig kunnat tro att de skulle bli såhär bra. Mellan mig och Marcus är det helt underbart, Melinda mår bra och min familj är överlycklig över vad jag och Marcus har :)
När jag träffade hans familj så var jag jätte nervös över vad dem skulle tycka och tänka om mig.
Kommer in en tjugo årig tjej med en dotter på sex veckor som träffar deras son...

Men fick en kram utav hans föräldrar direkt och det kändes så skönt, kände direkt att jag verkligen kunde vara mig själv.
Riktigt underbar familj som inte utstrålar annat än värme och kärlek.


Så tacksam för att ha fått en chans till, kommer göra allt jag kan för att få det att verkligen fungera.
vilket jag vet att det kommer att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards