Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Simone Nilsson - 3 oktober 2012 13:19

Äkta vänskap är att förstå varandra, utan att säga ett ord.
Äkta vänskap är att göra saker tillsammans.
Äkta vänskap är att uppleva saker tillsammans.
Äkta vänskap bygger på förtroende och tillit.

En äkta vän går inte bakom ens rygg.
En äkta vän vågar stå upp för en i både med- och motvind.
Det är precis som ordspråket säger;
Kärleken kommer och kärleken går men vännerna består...

Alexandra "Salla" Karlsson
Du utstrålar värme och glädje
Du får mig alltid på gott humör
Till dig kan jag komma när ingen annan hör
Du stannar när alla andra gått
Du är den bästa vän jag fått
Du ska veta att i mitt hjärta har du alltid plats
Du är äkta vänskap för mig
Så lämna aldrig mig

Jag älskar dig över allt annat, och kommer alltid att finnas här för dig !

Ovido - Quiz & Flashcards