Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Fullt upp

Av Simone Nilsson - 11 oktober 2012 14:14

Var ett tag sen man skrev nu , men har haft fullt upp.
Inte lätt att vara ensamstående mamma till en dotter som ibland inte vill detsamma som mig, ha en hund som ska roas och gå ut, träffa min underbara killes familj och gå på middagar hos mina släktingar där han ska få träffa dem och sköta om sig själv och lägenheten :)
Trots att ens schema är fullt från morgon till kväll, helgerna uppbokade fram till jul så har jag aldrig varit lyckligare :)
Allting går så himla bra!

Hade aldrig kunnat tro att de skulle bli såhär bra. Mellan mig och Marcus är det helt underbart, Melinda mår bra och min familj är överlycklig över vad jag och Marcus har :)
När jag träffade hans familj så var jag jätte nervös över vad dem skulle tycka och tänka om mig.
Kommer in en tjugo årig tjej med en dotter på sex veckor som träffar deras son...

Men fick en kram utav hans föräldrar direkt och det kändes så skönt, kände direkt att jag verkligen kunde vara mig själv.
Riktigt underbar familj som inte utstrålar annat än värme och kärlek.


Så tacksam för att ha fått en chans till, kommer göra allt jag kan för att få det att verkligen fungera.
vilket jag vet att det kommer att göra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone Nilsson - 6 november 2012 18:06

Alla framgångar och succéer börjar med en dröm. Med hjälp av en tydlig strategi tar du dig från där du är nu, dit du vill. Efter en peppande pratstund med en vän till familjen slutar det med ett inlägg :) Fantisera Skaffa styrka, inspiration...

Av Simone Nilsson - 5 november 2012 16:21

Ibland kan ett trist humör kännas hopplöst att vända. Men en stor forskarundersökning visar att hela 40% av vår lycka kommer direkt från de saker vi tänker och gör - övriga procent är en kombination av levnadsvillkor och gener. Alltså, en stor del ...

Av Simone Nilsson - 5 november 2012 16:21

Ibland kan ett trist humör kännas hopplöst att vända. Men en stor forskarundersökning visar att hela 40% av vår lycka kommer direkt från de saker vi tänker och gör - övriga procent är en kombination av levnadsvillkor och gener. Alltså, en stor del ...

Av Simone Nilsson - 2 november 2012 15:50

Då blir man 21 år gammal idag Nytt år och nya möjligheter det ska firas i Malmö med god mat, bowling och trevligt sällskap :):)...

Av Simone Nilsson - 30 oktober 2012 22:48

Har varit en del tjejer som hört av sig och undrat vad det är jag gått igenom, vad det är för hemskt som hänt mig, hur jag klara av det och blev en starkare person utav det. Dem ville ha råd om hur dem skulle göra. När jag var 14 år gammal så var ...

Ovido - Quiz & Flashcards