Alla inlägg under september 2012

Av Simone Nilsson - 28 september 2012 12:12

Har haft det jätte jobbigt under sex år, fått uppleva alldeles för mycket hemska saker för att vara så pass ung som jag var då. Fått känna på svek, hat och falsk kärlek. När man tänker tillbaka på den tiden och allt som hände både mig och min familj så känner man tro det eller ej ändå en tacksamhet. För hade det inte varit för det hade jag inte varit den jag är idag. Är en mycket starkare person nu än vad jag var då, vet att oavsett vad som händer så klarar jag av det. Tack vare stort stöd från familj och vänner är jag nu också mycket starkare som person. 


Har alltid haft en dröm om att starta en familj med en man som verkligen älskar mig för den jag är, en man som stöttar mig oavsett vad och som gör mig lycklig. Ett stort hus med en stor och härlig trädgård. 

Men svårt att veta vem som verkligen är "den rätta", har iaf träffat på många som var fel för mig.


För snart 1,5 år sedan träffade jag en underbar kille, vi klickade direkt. Hade aldrig känt mig så avslappnad innan med någon. Kände verkligen att jag nu äntligen ahde hittat rätt. Trots detta så slutade jag helt plötsligt att höra av mig, ignorerade hans sms.. för vad ? Jo rn annan kille...

Vi blev sedan tillsammans och några månader senare var jag gravid.

Trots att vi inte varit tillsammans länge och jag omöjligt kunde veta att detta var den rätta så bestämde vi oss för att behålla barnet. Vi flyttade sedan till en lägenhet, en månad senare var det slut. Han flyttade tillbaka till Malmö och jag satt ensam kvar i lägenheten med en enda tanke - Jag ska bli ensam,stående mamma, drömmen är förstörd...


Efter ett tag började jag tänka på Marcus, Varför gjorde jag som jag gjorde ? jag kände ju direkt att han var "den rätta". Han hade aldrig lämnat mig, han hade stöttat mig till tusen... Kom fram till att jag skulle skriva till honom för att be om ursäkt. Såklart så blev han förbannad men det slutade ändå med att vi började träffas för att se vad som hände. Vi slutade att träffas för var för mycket, vilket jag förstår. Var gravid med killen jag ignorerade honom för.


Men trots detta så har vi nu gett det en chans till där vi nu satsar på oss fullt ut, har en underbar dotter och en under kille vid min sida som stöttar mig till 100% , finns ingen annan som är så underbar som honom. Vet vart jag har honom och kan prata med honom om allt. Han tar hand om mig och min dotter och gör mig så lycklig.

Tack för att du finns Marcus.

Tack för att du gett mig en chans till.

tack för att du fått min dröm att sakta men säkert börja slå in igen.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards